«Чому ви обрали саме нашу компанію?»: як правильно відповісти рекрутеру

29.09.2016 | Автор: Юлiя Клiшина | Рубрики: Пошук роботы, Статті

building-3

Існує кілька традиційних питань, які прийнято ставити здобувачеві під час співбесіди. Серед них – питання «Чому ви обрали саме нашу компанію?». Як правильно відповісти, щоб вас як мінімум запросили на наступну зустріч, а як максимум – взяли на роботу?

Йдемо від протилежного: про що мовчати

По правді, питання про те, чому ви обрали саме цього працедавця, не таке просте, й надто не передбачає стовідсоткової чесності, а, швидше, тестує вас на кмітливість і здатність «читати» співрозмовника.

Перше, що ви повинні усвідомити: єдиної відповіді на це питання не існує. З цієї максими логічно випливає друге: необхідно запам’ятати, що не слід відповідати на це питання. До вкрай не бажаних відповідей відносяться такі формулювання:

  • Кричуще неправдива інформація: коли ви надмірно, навіть засолодко лестите компанії, підкреслюючи її велич на тлі своєї нікчемності.Приклад формулювання: «Я захоплююся вашою компанією, я завжди мріяв працювати саме у вас. Ви – найкращі. Мене не цікавлять зарплатня та умови; усе, чого я хочу, – це служити вашій місії».Формулювання порожнє – немає фактів, а повна відсутність інтересу до грошей та умов роботи неприродня й завжди викликає підозри.
  • Занадто велика відвертість: коли ви, як то кажуть, ріжете правду-матінку.Приклад формулювання: «Мені дуже потрібна ця робота, тому що я не маю з чого жити. Мене влаштовує ваша зарплатня, до вас легко діставатися, у вас хороша медична страховка й ви оплачуєте обіди».Така відповідь – це повний провал. Навіть якщо ви завершите її словами на кшталт «Готовий вчитись і розвиватися разом із компанією!». Категорично уникайте таких одкровень. Хай навіть усі ці моменти очевидні – адже, як каже відоме прислів’я, людина завжди шукає, де краще, – тим не менш, працедавці безумовно не готові це чути.
  • Відсутність ентузіазму: коли ви відповідаєте незацікавлено.Приклад формулювання: «Не знаю, мені здалося, я міг би вам підійти. Я можу спробувати попрацювати у вас дещо, а там подивимося».Це – безперспективна відповідь (як, зрештою, будь-яка відповідь, що починається зі слів «не знаю»): в вас абсолютно не відчувається інтерес до бажаної посади й до діяльності компанії загалом. Навіть якщо ви – класний фахівець, на вас навряд чи зупинять вибір через побоювання, що ви працюватимете так само байдужо, як і відповідаєте.

Що від вас хотіли б почути

Рекрутерам завжди необхідно бачити обізнаність здобувача про профіль компанії, про здійснювані проекти, про алгоритм роботи. Працедавці очікують від потенційних співробітників здатності самостійно зіставити задачі компанії (про них легко можна дізнатися на сайті працедавця) та власні навички (проаналізувавши задачі компанії, подумки «підгоніть» під них свої вміння й досягнення).

Озвучте цілі компанії та акцентуйте увагу на тому, як успішно ви виконували подібні завдання раніше. Не будьте голослівні – аргументуйте свої слова прикладами з вланого досвіду (для цього обов’язково підготуйтеся вдома, добре вивчивши профіль бізнесу).

Неодмінно скажіть про зацікавленість у заробітній платні та умовах праці, але зробіть це ненав’язливо – скажіть, що ці аспекти для вас дуже важливі, втім не важливіші за професійний розвиток і роботу на результат; зазначте, що ви дуже гнучкі та готові на компроміси, оскільки робота в цій компанії для вас усе ж є пріоритетом зважаючи на співпадіння ваших і корпоративних цінностей.

Приклад вдалої відповіді: «Я знаю вашу компанію давно і регулярно стежу за вашими новинами. Оскільки таким чином я добре знайомий з вашими проектами, я знаю, які завдання ви вирішуєте і здатний якісно вирішувати їх разом із вами (тут проілюструйте декілька завдань своїми досягненнями). Я маю великий досвід у цій галузі, і я готовий ділитися ним із вами і вашими співробітниками. Також я маю кілька ідей щодо поліпшення робочого процесу, які могли б зацікавити керівництво. Загалом я впевнений, що принесу компанії велику користь, а собі забезпечу безперервне особистісне та професійне зростання, з огляду на ваші корпоративні цінності».

Якщо ви дотримуватиметесь зазначених рекомендацій і підійдете до питання серйозно, підготувавшись заздалегідь, рекрутер запам’ятає вас як людину змістовну і цілеспрямовану та неодмінно зв’яжеться з вами знову.

Написати коментар