Вважаєте, ваше резюме ідеальне? Дізнайтеся, чому це не так

06.10.2016 | Автор: Юлiя Клiшина | Рубрики: Пошук роботы, Статті

Ви склали резюме за всіма канонами, грамотно його оформили – й тепер воно як нова копійка? Принаймні, так кажуть ваші рідні? Або ваш знайомий кадровик? Можливо, вони мають рацію. Втім, практика свідчить, що резюме більшості претендентів залишають бажати кращого. Чому?

Подання непотрібної інформації на титульній сторінці

Перевірте, чи не написали ви зайвого. Рекрутер тільки пробігає резюме очима, й ось головні пункти, за які він неодмінно «зачепиться» та які повинні бути розміщені на першій сторінці:

Відповідність вашого резюме посаді

Обов’язково адаптуйте резюме до кожної позиції, на яку ви претендуєте; буде потрібно «підганяти» 50 разів – робіть! Якщо вакансія – менеджер із продажів, у резюме не повинно бути зазначено «бухгалтер» у якості бажаної посади. Також уникайте зазначати декілька посад одночасно – так ви відволікаєте рекрутера.

Ваші досягнення

Виділіть їх окремим пунктом і викладіть неодмінно стислими, але вагомими фразами: «реалізував проект будівництва на 1 млн. дол.», «підписав контракт вартістю 500 тис. євро», «організував віп-захід для перших осіб держави» і т.д.

Зверніть увагу: кожне досягнення має перегукуватися з вакансією, яку ви розглядаєте. Якщо це продавець, покажіть, як ви робили гроші; якщо дизайнер, продемонструйте свій творчий потенціал, і т.д.

Досягнення можна зазначати й у рамках переліку попередніх місць роботи (про це читайте в наступному пункті), але так, щоб ваша стисла фраза кидалася в очі. Зробіть по фразі для кожного місця.

Зміна місць роботи

Чітко та коротко зазначайте компанії, в яких ви працювали, й посади, які ви займали, при цьому по можливості об’єднуючи найдавніші місця в одне.

Якщо в рамках одного холдингу ви регулярно переходили з компанії в компанію, зазначайте все це під єдиною назвою холдингу: працедавець може не розібратись і вирішити, що ви просто «стрибали» з компанії в компанію – адже назви у компаній будуть різними, – особливо якщо розрив між переходами зовсім незначний. Звертайте увагу на подібні моменти в резюме.

Якщо ваша компанія всім відома, але юридична назва у неї непримітна, називайте компанію так, як вона відома загалу, а юридичну назву залиште для податкової.

Не фокусуйтесь на роботі, яка не має стосунку до бажаної посади, особливо якщо це робота багаторічної давнини, – можете просто видалити її з резюме.

Експерти сходяться на думці, що ідеальне резюме – це дві сторінки, оскільки одна – це занадто мало (якщо тільки ви не студент і не молодий фахівець), а три – занадто багато (рекрутер починає нудьгувати).

При цьому вся ключова інформація повинна бути викладена на першій сторінці:

  • ваше повне ім’я,
  • фото (бажано на сірому або білому тлі),
  • контактний номер телефону,
  • бажана посада,
  • освіта,
  • досягнення стисло, але влучно,
  • місця роботи (останнє можна продовжити на наступній сторінці, але почати рекомендовано на першій, причому з останнього/поточного місця).

Вся суть – у стислості: добре посидьте над файлом так, щоб у результаті довгі та важкі речення вляглися в короткі формулювання «по суті». Це й будуть ті ключові фрази, які так привертають кадровиків.

HR-експерти стверджують, що вищезгадані моменти здатні додати цінності вашому резюме – адже, за статистикою, рекрутери витрачають на одного здобувача приблизно 20-30 секунд, і за цей час ви повинні буквально кинутися їм в очі. Оформіть резюме з урахуванням наших порад – і працедавець неодмінно вас помітить.

Написати коментар