Впоратися з роботом під час відправлення резюме допоможуть ключові слова

Оскільки в більшості великих компаній встановлено спеціальне ПЗ для відстеження доречних і недоречних резюме – Applicant Tracking System, – кандидатам слід уважно вивчати свої анкети на предмет наявності ключових слів.

Ідеться про слова, передбачувані текстом самої вакансії. Це, перш за все, необхідні навички, знання мов, досвід роботи, спеціалізація та освіта.
Часто слова можуть бути присутніми в тексті не лише в чистому вигляді (наприклад, «знання JavaScript»), але й в завуальованому (наприклад, вакансією передбачається, що ви повинні закінчити один із декількох певних вузів – як правило, кандидатам у кожній окремій спеціалізації зазвичай самим відомо, що це за вузи).

Прочитайте опис вакансії кілька разів, а потім вивчіть своє резюме: чи присутні в ньому стислі та чіткі відповіді на всі охоплені текстом вакансії питання? Анкета має вийти приблизно такою: так, ви проживаєте в такому-то місті, ви маєте такі-то навички й такий-то досвід роботи, ви закінчили такий-то університет зі ступенем магістра, ви досконало володієте такими-то мовами тощо.

Не варто ігнорувати й орфографію: робот запрограмований на офіційно встановлені мовні норми й, відповідно, здатний обробляти лише грамотну мову. Якщо у вашій анкеті буде вдосталь ключів, але написані вони будуть із помилками, ATS просто не зможе їх розшифрувати.