Названо п’ятірку соціальних навичок, необхідних будь-якому айтішнику

11.05.2017 | Автор: Юлiя Клiшина | Рубрики: Кар'єра, Новини

Міжнародний кадровий портал HeadHunter дослідив нинішній профіль роботи ІТ-фахівців і виявив, що самих лише технічних знань на сучасному ринку ІТ-послуг вже недостатньо. Конкуренція серед здобувачів у галузі ІТ зростає, а відтак зростають і вимоги працедавців. Сьогодні від співробітників ІТ-компаній очікують не тільки роботи з комп’ютером, але й успішної взаємодії з людьми.

З огляду на зростаючі вимоги до комунікативних здібностей ІТ-фахівців у HeadHunter визначили п’ятірку ключових соціальних навичок, без яких не обійдеться жоден айтішник:

1. Володіння англійською мовою на гідному рівні.

Оскільки більшість матеріалів і проектів – англійською, фахівцям потрібно не тільки добре говорити, але й писати і читати. Чим швидше співробітник здатний обробити необхідні ресурси, тим вища вартість його послуг.

2. Командна робота.

Передбачає здоровий діалог не тільки з колегами, але і з клієнтами, з якими спільні проекти нерідко ведуться при безпосередньому залученні обох сторін.

3. Уміння чути.

Тісно пов’язане з попереднім умінням і означає необхідність чути, чого хоче клієнт, а не просто нав’язувати йому вже готові рішення.

4. Уміння вести листування.

Хай як дивно це звучить для запеклих технарів, проте грамотно і доступно писати айтішнику просто необхідно. Адже найчастіше робота ведеться віддалено, і дуже важливо вміти дохідливо пояснювати деталі, коли не бачиш співрозмовника.

5. Послідовність.

Її відсутністю грішать багато фахівців. Ідеться про здатність доводити кожен проект до логічного завершення, не “стрибаючи” між завданнями і клієнтами. Таке вміння напевно додає очок портфоліо айтішника.

Написати коментар