Помилки, які колектив може вам не пробачити

08.06.2017 | Автор: Юлiя Клiшина | Рубрики: Кар'єра, Статті

Ще Цицерон говорив, що кожній людині властиво помилятись. Але він також додавав, що лише дурням властиво вперто триматися помилки. Тож якщо навіть ви помилилися в своїй поведінці з колегами, дізнайтесь із цієї статті, в чому полягає ваша помилка, й виправте ситуацію. Адже багато співробітників часто не підозрюють про те, яких непростимих хиб у спілкуванні з колективом вони припускаються.

Перекладання обов’язків на інших

То ви на лікарняному, то вам потрібно відлучитися «на годинку-другу», то піти раніше. Як правило, внаслідок таких дій з вашого боку страждають ваші ж колеги – яким потрібно доробити не завершену вами роботу, або які так і не дочекалися вашого звіту, а, отже, завтра з ранку їм світить нагінка від начальства. Є й інша форма звалювання своєї роботи на оточуючих – коли ви робите це явно, без сорому: або мило просите їх про послугу, або відверто тиснете на них. Як би ви не перекладали свої робочі обов’язки на інших, суть одна: ваших колег це безумовно не радує.

Приписування собі чужих заслуг

Мабуть, багатьом підлеглим знайома така ситуація – коли керівництво видає їхні досягнення за власні, отримуючи таким чином усі лаври. Однак подібні речі трапляються й між співробітниками одного рівня, не обтяженими субординацією. Не думайте, що якщо ви «забудете» згадати про справжнє авторство нібито вашої роботи, ваш колега цього не помітить. Коли хтось допомагає вам, завжди говоріть про цей факт і не забувайте віддячити за сприяння. Так ви лише підстебнете колег приходити вам на виручку.

Обговорення «позаочі»

Дуже поширена помилка, якої припускається безліч людей, вважаючи, що це – норма взаємодії в соціумі. Чи то лихослів’я, чи невинна балаканина – намагайтесь утримуватися від цього. До того ж, співробітник, із яким ви обговорюєте вашого колегу, розуміє, що завтра ви так само обговорюватимете і його самого. Цікаво, що часто за спиною теревенять і ті, хто в принципі до цього не схильний, – мовляв, усі так роблять. Це стосується й критики на адресу когось із товаришів по службі. Вже якщо й справді кортить висловитися, робіть це в очі. Втім, перед таким серйозним кроком все ж рекомендуємо сім разів відміряти.

Нестриманість емоцій

Ви занадто гостро реагуєте на несправедливість, у вас упереджене ставлення до критики або відверто агресивне сприйняття будь-яких недоліків у роботі колег? А, може, навпаки – ви занадто веселі й надміру активні? Зав’язуйте і з тим, і з іншим. Легко збудливі люди завжди викликають побоювання в оточуючих – просто тому, що їхня поведінка суперечить соціальним нормам. Якщо ви – особа експресивна, змиріться з тим, що в колі колег вам доведеться суворо контролювати свої емоції. В колективі завжди надають перевагу врівноваженим людям, які не схильні до крайнощів як у вигляді нестримних веселощів, так і бурхливої агресії. Зрештою, люди прийшли сюди працювати, а не вникати в специфіку чиєїсь особистості. Ну і, звичайно ж, це стосується емоційних доносів «зопалу» керівництву на колег – ось цього колектив вам точно не подарує.

Ниття, скарги і мільйон розповідей «про особисте»

Вічно ниючих людей не любить ніхто, і не тільки на роботі. Але якщо домашнім доводиться з цим миритися, оскільки часто у них немає вибору, то на роботі вам ніхто не винен. Вас як мінімум почнуть цуратись і як максимум – замінять кимось більш життєрадісним. Це, до речі, стосується й невдоволення роботою – напевно що не всі товариші по службі поділяють ваш песимізм щодо вашої компанії, а багатьом їхня робота дуже навіть подобається. Що ж до нарікань із приводу проблем в особистому житті, то це взагалі моветон. Ділитись особистим на всі боки – надзвичайно непрофесійно, й така «слабкість» може сильно нашкодити вам у кар’єрі.

 

Сюди можна додати й звички, що б’ють рекорди за ступенем дратування колег, а саме: гучна музика, захоплення парфумами, їжа з неприємним запахом на робочому місці, нескінченна балаканина по телефону. Рішення ж просте: якщо ви не впевнені в тому, які емоції ваша поведінка викликає в оточуючих, поспостерігайте за їхньою реакцією або запитайте їхньої думки. Адже здорова командна робота – це запорука успіху будь-якого проекту.

Написати коментар