бухгалтер - Овруч - резюме 7421


Наталия

Дата обновления: 18.05.2020

Город: Овруч

Профессия: Бухгалтерия и финансы

Тип занятости: Не имеет значения

Опыт работы (лет): 10

Образование: Высшее

Текст резюме:

Освіта:
вересень 2001 р. – червень 2005р., ДВНЗ ”Українська академія бізнесу та підприємництва”, факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Економіка підприємства», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2005 р. – червень 2006 р., ДВНЗ ”Українська академія бізнесу та підприємництва”, факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Економіка підприємства», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Касир
грудень 2005 р. – лютий 2009 р. ПТУ №35 м. Овруч.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів;
Бухгалтер
Лютий 2009 р. – вересень 2018 р. «Овруцький професійний ліцей», м. Овруч.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської звітності;
— укладання договорів
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— участь в проведенні інвентаризації.
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок стипендії;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— нарахування комунальних послуг гуртожитку ліцею;
— підготовка та здача 1 ДФ (стипендії);
— ведення та видача талонів на бензин.

Банківський працівник (головний економіст)
Вересень 2018 р. – липень 2019 р. АТ ”Райффайзен Банк Аваль”
Функціональні обов’язки:
— надання інформації про продукти та послуги Банку юридичним та ФОП клієнтам;
— повна ідентифікація клієнта;
— консультація клієнта з питань кредитування;
— оформлення кредитних договорів;
— оформлення та видача кредитних та особистих карт ( MasterCard, VISA);
— відкриття, закриття та обслуговування поточних, депозитних, кредитних рахунків.
— Робота з готівковими коштами.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, Exсel, Бухгалтерія, Медок, E-mail (Outlook );
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість. Люблю навчатись і використовувати свої знання в роботі.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.



Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные соискателя, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.





Хотите найти исполнителей на международном рынке? Регистрируйтесь и делайте заказы на MicroTasks.io! (English only)