специалист по охране труда в школу или в садик или другие гос структуры - Кривой Рог - резюме 8506


Мамий Екатерина Борисовна

Дата обновления: 10.11.2020

Город: Кривой Рог

Профессия: Государственная служба

Зарплата: 6000

Тип занятости: Постоянная

Опыт работы (лет): 7

Образование: Высшее

Текст резюме:

ММАМІЙ КАТЕРИНА БОРИСІВНА
МАМІЙ КАТЕРИНА БОРИСІВНА

Дата народження: 16.01.1985
Моб. тел. 097-697-44-15 E-mail: katya16011985@mail.ru
м. Кривой Ріг
Освіта Вища: Криворізький національний університет, 2006-2012р.
Спеціальність: екологія та охорона навколишнього середовища
Кваліфікація: еколог навколишнього середовища
Курси: Криворізька технічна школа
Рік закінчення: 2005
Спеціальність: оператор комп’ютерного набору.
Досвід роботи 2018-2019: обіймала посаду інженера з охорони праці:
• проведення вступних інструктажів для працівників підприємства;
• контроль за дотриманням в підрозділах підприємства вимог чинного законодавства з охорони праці, пожежної і техногенної безпеки, своєчасністю проведення інструктажів та навчань працівникам;
• нагляд за станом охорони праці та безпечним виконанням робіт працівниками;
• контроль та організація проведення періодичних медичних оглядів працівників;
• контроль та організація навчань посадових осіб і працівників з питань охорони праці, пожежної безпеки та спеціальних навчань на виконання робіт з підвищеною небезпекою;
• розробка наказів, положень та інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки;
• атестація та сертифікація робочих місць, створення плану заходів з охорони праці.
• контроль дотримання працівниками підприємства законодавства з охорони праці.
• інструктування працівників щодо дотримання техніки безпеки.
• участь у розгляді нещасних випадків та створення плану заходів їх запобігання.
• Своєчасне фіксування проведення інструктажів у спеціальному журналі.
• Заповнення звітної документації.

2013-2014: Виконком Криворізької міської ради, спеціаліст І категорії відділу моніторингу землекористування управління земельних ресурсів
• Спільно з виконкомами районних у місті рад систематично поновлювала перелік землекористувачів.
• Здійснювала своєчасне та якісне опрацювання скарг, звернень, заяв громадян і юридичних осіб та підготовку відповіді на них.
• Здійснювала контроль за виконанням суб’єктами господарювання та громадянами умов договорів оренди земельних ділянок.
• Займалася обстеженням земельних ділянок, поновленням договорів оренди землі.
• Постійно вдосконалювала організацію своєї роботи, підвищувала свій професійний рівень.
Обіймала посаду секретаря управління земельних ресурсів на момент відпустки основного працівника. Вела первинну документацію. Займалася архівом. Розробила архів с нуля, вела номенклатуру справ.
Пройшла курси підвищення кваліфікації.
2007-2008: Професійно-технічне училище № 62, оператор ПК, обіймала посаду секретаря, відділу кадрів під час відпустки основного працівника.
• Займалася набором і роздруківкою всієї документації, яка приходила в училище. Відповідала на телефонні дзвінки.
• Створювала презентації.
• Відповідала за всю оргтехніку, комп'ютери, які перебували в училищі.
• Проводила співбесіду з абітурієнтами, займалася тестуванням на комп'ютері.
• Вела первинну документацію, діловодство.
• Займалася документацією по відділу кадрів.
2005-2006: Дзержинский відділ освіти, секретар районного методичного кабінету
• Прийом та реєстрація документів і заяв на підпис для керівника. Відповідь на телефонні дзвінки, реєстрація та передача інформації керівнику.
• Організація та проведення телефонних переговорів керівника. Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
• Організація та підготовка засідань і нарад, збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.
• Контроль за виконанням працівниками підприємства наказів і розпоряджень керівника, ознайомлення працівників з наказами, а також контроль за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
• Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють ефективній роботі.
Навички та вміння • Уміння вести діловодство, працювати з документами.
• Швидко працюю і находжу всю необхідну інформацію в Інтернеті, швидкість друку.
• Безконфліктність, блискучі навички спілкування з людьми.
• Вміння працювати з офісною оргтехнікою, принтер, ксерокс.
• Уміння працювати з конфіденційною інформацією.
Володіння комп’ютером • досвідчений користувач (Microsoft Office) та програми роботи з електронною поштою.
• Вільно володію українською і російською мовами.
• Англійська мова зі словарем.
Додаткова інформація • Приємна зовнішність, комунікабельна, з умінням уникати конфліктів, відповідальна на всі 100%, акуратна, пунктуальна, порядна, без шкідливих звичок, дисциплінарна, сумлінна в роботі. Дуже полюбляю працювати з документами і законами.


Дата народження: 16.01.1985
Моб. тел. 097-697-44-15 E-mail: katya16011985@mail.ru
м. Кривой Ріг
Освіта Вища: Криворізький національний університет, 2006-2012р.
Спеціальність: екологія та охорона навколишнього середовища
Кваліфікація: еколог навколишнього середовища
Курси: Криворізька технічна школа
Рік закінчення: 2005
Спеціальність: оператор комп’ютерного набору.
Досвід роботи 2018-2019: обіймала посаду інженера з охорони праці:
• проведення вступних інструктажів для працівників підприємства;
• контроль за дотриманням в підрозділах підприємства вимог чинного законодавства з охорони праці, пожежної і техногенної безпеки, своєчасністю проведення інструктажів та навчань працівникам;
• нагляд за станом охорони праці та безпечним виконанням робіт працівниками;
• контроль та організація проведення періодичних медичних оглядів працівників;
• контроль та організація навчань посадових осіб і працівників з питань охорони праці, пожежної безпеки та спеціальних навчань на виконання робіт з підвищеною небезпекою;
• розробка наказів, положень та інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки;
• атестація та сертифікація робочих місць, створення плану заходів з охорони праці.
• контроль дотримання працівниками підприємства законодавства з охорони праці.
• інструктування працівників щодо дотримання техніки безпеки.
• участь у розгляді нещасних випадків та створення плану заходів їх запобігання.
• Своєчасне фіксування проведення інструктажів у спеціальному журналі.
• Заповнення звітної документації.

2013-2014: Виконком Криворізької міської ради, спеціаліст І категорії відділу моніторингу землекористування управління земельних ресурсів
• Спільно з виконкомами районних у місті рад систематично поновлювала перелік землекористувачів.
• Здійснювала своєчасне та якісне опрацювання скарг, звернень, заяв громадян і юридичних осіб та підготовку відповіді на них.
• Здійснювала контроль за виконанням суб’єктами господарювання та громадянами умов договорів оренди земельних ділянок.
• Займалася обстеженням земельних ділянок, поновленням договорів оренди землі.
• Постійно вдосконалювала організацію своєї роботи, підвищувала свій професійний рівень.
Обіймала посаду секретаря управління земельних ресурсів на момент відпустки основного працівника. Вела первинну документацію. Займалася архівом. Розробила архів с нуля, вела номенклатуру справ.
Пройшла курси підвищення кваліфікації.
2007-2008: Професійно-технічне училище № 62, оператор ПК, обіймала посаду секретаря, відділу кадрів під час відпустки основного працівника.
• Займалася набором і роздруківкою всієї документації, яка приходила в училище. Відповідала на телефонні дзвінки.
• Створювала презентації.
• Відповідала за всю оргтехніку, комп'ютери, які перебували в училищі.
• Проводила співбесіду з абітурієнтами, займалася тестуванням на комп'ютері.
• Вела первинну документацію, діловодство.
• Займалася документацією по відділу кадрів.
2005-2006: Дзержинский відділ освіти, секретар районного методичного кабінету
• Прийом та реєстрація документів і заяв на підпис для керівника. Відповідь на телефонні дзвінки, реєстрація та передача інформації керівнику.
• Організація та проведення телефонних переговорів керівника. Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
• Організація та підготовка засідань і нарад, збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.
• Контроль за виконанням працівниками підприємства наказів і розпоряджень керівника, ознайомлення працівників з наказами, а також контроль за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
• Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють ефективній роботі.
Навички та вміння • Уміння вести діловодство, працювати з документами.
• Швидко працюю і находжу всю необхідну інформацію в Інтернеті, швидкість друку.
• Безконфліктність, блискучі навички спілкування з людьми.
• Вміння працювати з офісною оргтехнікою, принтер, ксерокс.
• Уміння працювати з конфіденційною інформацією.
Володіння комп’ютером • досвідчений користувач (Microsoft Office) та програми роботи з електронною поштою.
• Вільно володію українською і російською мовами.
• Англійська мова зі словарем.
Додаткова інформація • Приємна зовнішність, комунікабельна, з умінням уникати конфліктів, відповідальна на всі 100%, акуратна, пунктуальна, порядна, без шкідливих звичок, дисциплінарна, сумлінна в роботі. Дуже полюбляю працювати з документами і законами.



Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные соискателя, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.





Предлагаете удаленную работу? Множество резюме кандидатов и бесплатное размещение вакансий на сайте Работа Дома!