Офис-менеджер, администратор; Оператор 1С - Житомир - резюме 9600


Драга Ірина Валеріївна

Дата обновления: 23.06.2021

Город: Житомир

Профессия: Бухгалтерия и финансы

Зарплата: 10000

Тип занятости: Постоянная

Опыт работы (лет): 15

Образование: Высшее

Текст резюме:

ПРОФІЛЬ: Я досвідчений банківський працівник, офіс-менеджер та івент-менеджер. Маю досвід в організації відряджень. Шукаю можливість розширити свій досвід роботи, маю бажання працювати с первинною документацією в 1С з високим рівнем відповідальності та акуратності, уважності до деталей. Можу поєднувати з обов'язками секретаря, офіс-менеджера.

ОСВІТА: Інститут підриємництва та сучасних технологій. ЕКОНОМІСТ за СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСИ", 2001-2006,
здобула кваліфікацію спеціаліст, отримала диплом з відзнакою.
Житомирська гуманітарна гімназія №23 імені М.Й. Очерета, ОТРИМАЛА ЗОЛОТУ МЕДАЛЬ ЗА УСПІХИ В НАВЧАННІ, випуск 2001.

ДОСВІД РОБОТИ:
- січень 2019 - квітень 2021; Офіс-менеджер, менеджер по відрядженням в ТОВ "Смайл Україна" (представник групи "Smile OSS", Франція, Правонаступник SAS "ADYAX") - IT-cФера, офіс в м.Житомирі. Повне забезпечення потреб офісу: купівля продуктів, канцтоварів, меблів, офісної та робочої техніки, комплектуючих до ПК; Допомога бухгалтеру: оформлення та зберігання документів, облік ОЗ, проведення інвентаризації, ведення звіту по витратах; Організація відряджень працівників та керівництва: купівля квитків, бронювання помешкання.
- червень 2016 - січень 2019; Офіс-менеджер, івент-менеджер в SAS "ADYAX". Повне забезпечення потреб офісу;
Заключення договорів та оплата послуг оренди, охорони, інтернет-зв'язку; Підтримка робочої атмосфери, командного духу завдяки організації тімбілдінгів, корпоративних вечірок тощо; Ведення документації, звітів, листування на вимогу компанії.
- 2014-2021 рр. - інтернет-продажі (купівля косметики та дитячого одягу в інтернет-магазинах; продаж товарів в соціальних мережах та на дошках оголошень).
- 2007-2016 рр. - ПАТ "Укрсоцбанк" (Unicredit Bank) - Менеджер з обслуговування приватних клієнтів: повний спектр послуг з відкриття та обслуговування банківських поточних, карткових, депозитних рахунків; надання та обслуговування споживчих та іпотечних кредитів, кредитів на придбання авто; робота с портфелем сегменту заможних клієнтів; надання персонального банківського сервісу.
- 2010-2012 рр. - Бухгалтер у ФОП Головатюк В.В. Сфера діяльності: торгівля продуктами харчування в магазині (павільйоні). Функціональні обов’язки: ведення документації щодо закупівлі товарів по відділам магазину; внесення інформації в 1С;
контроль розрахунків з постачальниками; контролювання цін на ЛГВ; налаштування роботи РРО, формування звітності.
- 2004-2005 рр. - КП «Житомирський міський центр земельних відносин».
Функціональні обов’язки: оформлення державних актів на право власності на земельну ділянку.

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
- Вища економічна освіта
- Орієнтація на досягнення результату
- Висока внутрішня динаміка та стресостійкість
- Акуратність в роботі з документами
- Високий рівень працездатності, відповідальність, дисциплінованість
- Українська та російська мови - вільно, англійська - середній рівень
- Володіння ПК на рівні досвідченого користувача, робота з офісною технікою.


Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные соискателя, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.





Предлагаете удаленную работу? Множество резюме кандидатов и бесплатное размещение вакансий на сайте Работа Дома!



Похожие резюме