Що найчастіше ламається в автомобілях?

05.06.2023 | Статті

Автомобіль – зручний і функціональний транспорт, що містить величезну кількість запчастин. Деталі з часом зношуються або продаються вже бракованими (якщо водій зупинився на аналогах, а не оригінальних комплектуючих). Це зводить до мінімуму потенційний термін експлуатації авто. Тому рекомендується записуватися на діагностику до професіоналів https://truckmotors.com.ua/ і ремонтувати машину відразу. Такі показники, як пробіг, рік випуску запасних частин, тип оливи та мастила вказують на те, як часто потрібно перевіряти транспортний засіб.

Оцінка експлуатаційного ресурсу

У середньому машина на вторинному ринку функціонує без дорогого ремонту від п’яти до восьми років. Однак, за цей період запчастини практично виходять з ладу, і доводиться купувати нові, а це великі гроші.

Коли з’являються перші збої і поломки?

Як правило, деякі дефекти заявляють про себе раніше, ніж через п’ять років. У середньому це трапляється через 40.000-60.000 кілометрів пробігу. Але залежить все від транспортного засобу. Дорогі моделі служать без поломок довше, і трансмісія перестає нормально працювати після 150.000-200.000 кілометрів.

Як впливає на діагностику відкручений пробіг

При розгляданні вторинного ринку слід зазначити, що часто перед продажем власники легкових автомобілів скидають пробіг. Це робиться для підвищення вартості. На форумах і в окремих оголошеннях вони вказують мінімальні показники. Насправді, якщо було написано “100.000 км”, то насправді це 300.000 кілометрів. Несправності з’являються частіше, і вони більш серйозні.

Які деталі ламаються найчастіше?

Перший у списку – турбокомпресор. Він зношується через потрапляння піску пилу, бруду.

Також неприємності відбуваються за нестачі мастила або неправильного використання. Водій розуміє, що пора на діагностику, коли чує свист, стикається з повільним розгоном, витоком масла.

Часто ламаються циліндри і поршні, оскільки в них часто потрапляють сторонні тіла. Буває, що мастильних матеріалів замало.

Виходять з ладу і такі елементи:

  • блок рухового управління;
  • коробка передач;
  • помпа;
  • водяний насос;
  • зчеплення.

Кожен випадок індивідуальний, як і причина поломки. Однак, якщо автовласник помічає перегрів, повільну роботу мотора, незвичні звуки, запахи, збої в роботі електроніки, шасі або трансмісії, йому варто записатися на діагностику.