Як зрозуміти, що з вашою роботою щось не так!

11.09.2017 | Новини

Ми не завжди помічаємо, що з нашою роботою щось не те. Іноді, вона може не відповідати нашим потребам та призводити до негативних наслідків. Щоб розібратися, ми зібрали сім основних причин, завдяки яким можна зрозуміти, що робота вам не підходить. Дрібні негаразди на роботі трапляються з усіма і це нормальний робочий процес. Але якщо на протязі довгого часу ви відчуваєте моральне пригнічення та дискомфорт, то прийшов час змінюватися, і рухатись у іншому напрямку.

  1. Якщо дратують колеги

Навіть у дружній компанії завжди знайдеться той хто вас дратує, а у робочому колективі, це практично норма. Але якщо вас дратують всі колеги і навіть з сусідніх відділів, це вже бентежний знак, який свідчить про те, що цей колектив вам зовсім не підходить. Не потрібно примушувати себе терпіти постійне роздратування, це може згубно відобразитись на вашому самопочутті.

  1. Вас дратує директор чи начальник

Стосунки між керівник та підлеглим дуже важливі. Саме ці стосунки формують робочу атмосферу від якої залежить продуктивність і результативність вашої праці. В разі якщо підхід вашого керівника не влаштовує вас принципово та викликає бажання зробити все навпаки. Що ж, таке теж трапляється. В такому разі, ви можете продовжувати працювати і паралельно розглядати інші варіанти працевлаштування, щоб мати кошти поки не знайдете варіант, який вас влаштує.

  1. Ви не любите неділю

Як що в останній вихідний перед новим робочим тижнем ви відчуваєте пригнічення та небажання йти на роботу і всі ваші думки пов’язані з роботою мають негативний характер. Потрібно щось міняти! Можливо місце роботи, а можливо сферу діяльності.

  1. Недостатня матеріальна винагорода

Одразу зауважимо, що це стосується випадку, коли у вас є інший – сто відсотковий надійний варіант. Інакше, як що маніпуляція не спрацює ви залишитесь без роботи і без грошей. Невелика заробітна платня можлива лише коли ви новачок у цій справі. В разі, коли ви вже давно працюєте і маєте непересічний досвід та ділові зв’язки, то гідна платня має бути у вас в кишені. Немає бажаної зарплатні – немає робітника!

  1. Робота забирає весь вільний час

Навчіться чітко розділяти робочий і власний час, ні в якому разі не жертвуйте власним часом на користь робочого. Відсутність уваги до власних інтересів та родини може призвести до того, що крім роботи у вас нічого не залишиться. В разі, коли ви почнете відчувати, що надто перевантажені службовими обов’язками, поговоріть з шефом. Розумний керівник завжди знайде спосіб розподілити ваші завдання між іншими працівниками, щоб не втрачати цінного співробітника.

  1. Вам складно сконцентруватися на роботі

Буває так, що люди на стільки захоплена процесом, що іі за вуха не відтягнеш від роботи. Такий творчий порив може тривати роками і таким людям можна тільки позаздрити. Але частіше за все, ви йдете на роботу без ентузіазму та особливого бажання. Більшу частину робочого часу проводите у соціальних мережах, п’єте каву з колегами і таке інше. Отже прийшов час міняти сферу діяльності.

  1. Скаржитись на роботу для вас норма

Улюблена тема для розмов з друзями та в родині про вашу набридлу роботу? Отже з нею, щось не так. Скоріше за все, вас дратують колеги та начальник. Корпоративна етика викликає агресію? На вихідних ви весь час думаєте про понеділок? Прийшов час задуматись про звільнення. Погодьтеся, ви ж не будете терпіти незручне взуття, що натирає вам мозолі та заподіює постійний дискомфорт та біль. (звісно, якщо ви не мазохіст). Ви просто поміняєте іі на більш зручну.

Не варто вдаватися до крайнощів, упізнавши себе у цих семи пунктах. Більшість проблем можливо вирішити не вдаючись до звільнення, але якщо все ж таки «за» виявилось більше ніж «проти», варто ризикнути та скористатися шансом змінити своє життя на краще.